DİYET SORUNSALI-

 Diyetisyen’e gittim. Adam öyle bi liste verdi ki ölüm diyeti gibi. Tabii günde iki paket cips ve çikolata yersem bu listeyi vermekte haklı adam. İlk 15 gün de cips makarna patates ve pilavı yasakladı. Hamur işi de yasak. Pasta kek börek poğaça falan da yasak. Haftada 2 gün çikolata ya da 2-3 gün sütlü tatlı/dondurma var. Onları yersek de sütü çıkartmak zorundayım. Gazlı içecek de yasak. Ama benim için tek zor olan cips ve patates oldu. Öbürlerini zaten yemiyodum. Bu gün diyetimin 4. günü. Ayda 4 kiloyu hedefliyoruz. Gayet rahatım ama sanki evren benim kilo vermeme karşıymış gibi ! 10 senedir pasta börek yapmayan annem sırf diyetten vazgeçmem için kocaman bir çikolatalı pasta yaptı. Tabii ki yemedim , iradeliyim ben bi kere ! Ayrıca sürekli eve abur cubur ve çiğköfte , patates tarzı şeyler alınmaya başladı. Üzücü ama yine de azimliyim. 2 ay içinde 54 kiloya düşücem !diyetisyen diyetisyen_gibi_beslenmenin_10_kurali_23

Bir Cevap Yazın

